لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
فصل پیش هم بازی به بازی پیشرفت کردیم / هدف صعود از این مرحله است

فصل پیش هم بازی به بازی پیشرفت کردیم / هدف صعود از این مرحله است

یوونتوس در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا فردا شب باید در دیداری حساس و سخت در خانه منچسترسیتی به مصاف شاگردان پیگرینی برود . ماسیمیلیانو آلگری امروز در شرایطی در کنفرانس خبری پیش از بازی با سیتیزن ها حاضر شد که تیمش به هیچ عنوان در سری آ وضعیت خوبی ندارد و حالا بازیکنان یووه بدنبال اثبات خود در لیگ قهرمانان در قدم اول هستند .


فصل گذشته در لیگ قهرمانان فینالیست شدید ، چه نظری دارید ؟

" باید گفت که همه چیز فوق العاده پیش رفت زیرا کسی انتظار فینالیست شدن یووه را نداشت اما ما بازی به بازی بهتر شدیم ، اگرچه در این راه لحظات سختی را هم داشتیم که طبیعی است اما فکر می کنم که با شایستگی به فینال رسیدیم و بازی خوبی هم برابر بارسا انجام دادیم "

" در کل برای ما فصل خوبی بود زیرا توانستیم در سری آ قهرمان شویم اگرچه این لیگ قهرمانان و موفقیت در آن است که نشان می دهد چقدر خوب بودید . در نتیجه فینال برای من خاطره ای ویژه بود و هنوز هم امیدوارم که به آن برسم و قهرمان شوم "

" گروه ما در لیگ قهرمانان گروه سختی است و باید به بهترین شکل ممکن عمل کنیم . هدف ما این است که در بازی های خانگی امتیازات را بطور کامل بگیریم ، بخصوص اینکه می دانیم در گروهمان سویا و من سیتی که تیم های خوبی هستند حضور دارند "

" فردا نخستین دیدار ما مقابل من سیتی است و ما برای نتیجه گرفتن تلاش می کنیم اما می دانیم که تا چه حدی سخت خواهد بود زیرا این تیم گزینه صدرنشینی در گروه ما و در کل یکی از شانس های قهرمانی در رقابت امسال است "

" با احترام به حریف آلمانی یعنی مونشن‌گلادباخ ، تصور می کنم که سیتی ، ما و سویا بالاترین شانس ها را برای صدرنشین شدن داریم "

" در این فصل هم هدف اول ما قهرمان شدن در سری آ و کوپا است و سپس پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا حتی با این وجود که تاکنون فصل را خوب سپری نکرده ایم "

" همیشه در مرحله گروهی رقابت سخت است اما ما می خواهیم نسبت به سال پیش که توانستیم بخوبی صعود کنیم پیشرفت داشته باشیم . در نتیجه رسیدن به مرحله بعدی اولین و ساده ترین چیزی بود که می خواستیم که البته به آن رسیدیم و توانستیم پس از آن هم تا رسیدن به فینال موفق عمل کنیم "

" آن وضعیت خوبی برای ما محسوب میشد و موقعیت مهمی برای مجموعه یووه بود که پس از 12 سال دوباره به آن رسیده بودیم "

در فینال دیدیم که بوفون بیش از چهار بازیکن هم تیمی اش در زمین پاس داده است ، آیا نقش دروازه بان در فوتبال امروزی تغییر کرده ؟

" گاهاً این اتفاق می افتد و دروازه بان ها این آمار را خواهند داشت ، او بازیکنی است که می تواند از پشت دفاع همه چیز را برای ما شروع کند البته نظر و خواست من این است که با فشار و پرسینگ توپ را در زمین حریف نگه داریم "

جدایی پیرلو ، توز و ویدال برای یوونتوس سخت است ؟

" تکرار فصلی مانند فصل قبل سخت است در نتیجه ما تصمیم به تغییر بعضی از چیزها گرفتیم . پیرلو تلاش داشت که فوتبالش را در آمریکا دنبال کند ، توز می خواست که به آرژانتین برود و ویدال هم تصمیم گرفت به بایرن مونیخ برود . این شرایطی بود که برای این بازیکنان و مجموعه ما پیش آمد "

" همانطور که گفتم ما دست به تغییر زدیم و اکنون جوانان و بازیکنان جدیدی را داریم که با هماهنگی بیشتر می توانند به پیشرفت تیمی ما کمک کند "

انتظار شما از دیبالا و مانژوکیچ چیست ؟

" دیبالا بازیکن جوانی است که بسبار مستعد است و وضعیت خوبی در پالرمو داشته ، او باید برای پیشرفت تلاش کند و در کنار موراتا و زاتزا برای حضور ثابت رقابت کند . مانژو نیز در همه تیم هایی که بازی کرده آمار گلزنی خوبی داشته که ما امیدوار و مطمئن هستیم که در یووه هم همینگونه باشد . او بازیکنی است که تجربه زیادی دارد و سایرین می توانند از او استفاده کنند "

نقش پوگبا کلیدی خواهد بود ؟

" او بازیکن جوانی است و هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. آنچه که ما از او می خواهیم این است که نسبت به فصل قبل پیشرفت داشته باشد و به مراتب بهتر شود . او بازیکن جوانی است که با پوشیدن شماره 10 در یووه مسئولیت بزرگی را قبول کرده که البته ظرفیت موفق بودن را دارد ، او می تواند بهترین هافبک دنیا شود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: